fredag 18 april 2008

Hungrig


När Husse får för sig att han ska gå ut och jobba, missar han både fika och lunch, inte tänker han på mig heller. Han tycker bara han ska slutföra det han börjat med, han tror han glömmer bort vad han pysslat med om han går in. I går var han totalt hopplös, tillslut fick jag gå ut och hämta honom, när jag mjauade ut honom fattade han ingenting först. Sen kopplade det visst, för då gick han med mig in men jag var ju tvungen att "prata" med honom hela tiden och ibland fick jag sticka honom med klorna för att få honom att fatta. Tänk att han ska vara så hopplös. Ve och fasa om han glömt hur klockan fungerar och missat att jag faktiskt ska ha frukost klockan 5 och lunch klockan 12, kvällsmaten väntar jag med tills Matte kommer och så har jag ju lite torrfoder däremellan!

Inga kommentarer: