söndag 29 juni 2008

Mattes tokiga ideér






Matte hade ju någon ide´ om hur hennes väntrums stol skulle se ut. Alltså åkte Husse och Matte ut på Loppis turne! Mycket riktigt hittade de en någorlunda ok stol men ack så den såg ut. Skitigare stol hade väl ingen skådat. Men varför gnälla när man kunde köpa den för 40 :- och det gjorde dom. Väl hemma igen bredde hon ut sig över hela trädgården och skalade av allt smutsigt och sprätte nubb över halva gården. Själv la jag mig i vägen mitt i altanöppningen så hon varken kunde komma in eller ut! Av korten att dömma nu när jag sett dom undrar jag var mina ben är, det ser ut som en väldigt tjock katt med fötter utan ben. Jag måste protestera, så fel det kan bli på kort! Korten på stolen ser faktiskt ut som i verkligheten. Varför ser jag ut som ett missfoster då?

1 kommentar:

Cate sa...

Va fin den blev!! Superfin!