onsdag 25 juni 2008

Husses annandag födelsedag!


I dag har jag inte alls mått bra, Matte var tvungen att muta mig med makrill i tomatsås! Jag tycker inte om makrillen men tomatsåsen är väldigt god. Sen blev jag lite piggare. På eftermiddagen kom Husses f.d. arbetskamrat med fru och hälsade på med en grön marsipantårta i handen. Det dracks kaffe på altanen och smaskades på tårta och jordgubbar. Under tiden fick Husse vara elkonsult åt några bekanta i Motala som behöver kopplingshjälp via telefon till sin el på deras altan. Dagarna kan vara så innehållsrika. Jag själv har mest legat och slöat hela dagen, kan det bli oväder kanske? Vissa säger ju att när katterna sover på huvudet blir det regn och idag vill jag bara gömma hela huvudet! Utom den stunden jag var ute och halvsov bakom Husses stol.

Inga kommentarer: