onsdag 28 maj 2008

Oj oj oj!



Oj oj vad Matte har haft det körigt de senaste dagarna. Först i lördags, var hon på Göta Salonger igen och serverade, det var en trevlig fest sa hon, men mycket att göra så de hann inte smaka av maten ens. Det är ju katastrof när man är på fest och ingen mat hinner med. Hon var alldeles slut i händerna , tallrikarna var så tunga.
På morsdag var Husse, Matte och Pladderhatt hos Spunken och Spunkman på Stegeborgs Hamnkrog och åt Morsdaglunch. Inget hade de med hem till mig. Vet inte vad syster min tänker på, inte på mig, ska jag behöva vara här alldeles ensam och övergiven på Morsdag. Även jag har ju barn även om jag inte vet var dom är. Jag fick ju dom när jag bodde i en annan familj för väldigt länge sedan. Jag har ju bara bott hos Matte i 11år eller något. Det var ju bara att bre ut sig på den gröna mattan på altan och njuta i solskenet.

Inga kommentarer: