lördag 26 juli 2008

Slut på semestern men inte slut på sommaren.



Hihihi, nu har Matte börjat jobba! Husse har blivit av med gips och skena och kryckor och håller just på att lära sig gå som folk igen! Ingen bryr sig om mig, här får man leta upp det ena stället efter det andra för att få lite svalka i solen och hettan. Husse tar husbilen och sticker i väg utan mig. Sen kommer han hem rödbrun och svettig och dan! Det enda jag kan göra är att skälla ut dom ordentligt när de kommer hem från jobb och strand. Till tröst har Matte köpt några jätte goda vitaminpiller till mig. Får sticka ut och leta reda på någon bra nattplats. Jovisst, jag sover ute nu när det är så varmt och skönt. Jag sover bara inne efter frukost för Husse ska inte tro att han behöver ha sin stol något mer nu när han är frisk igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig blogg! Den läses med stort intresse av våra 5 katter ;-)