tisdag 27 januari 2009

Jag är Sur och Trött


När det var världens oväder med blött regn blandat med snö åkte Husse och Matte bort. De åkte bort tidigt på morgonen när det var mörkt och kom hem när det var lika mörkt många timmar senare. Lchf-konferens i Stockholm. De skulle lära sig att äta rätt... Det vet väl alla att en god rå köttbit och lite ägg är det allra bästa för alla......när Matte har dåligt samvete för att jag varit ensam för mycket slipper jag den äckliga burkmaten och får lite köttbitar. De senaste dagarna har jag mest legat på värmeslingorna i badrummet och njutit av värmen. Min ena syster var och hälsade på i söndagskväll. det var kul, det kommer nästan aldrig någon och hälsar på och kliar mig på magen. Tänk om det kunde bli vår snart så vi kan ut och åka med Husbilen så man får lite ny energi. Just nu sover jag ju mest hela dagarna. I dag ser det så fruset ut så jag ska nog gå och lägga mig i stolen igen.....

det är ju inte ens någon ide att försöka gräva i rabatten.

Inga kommentarer: