torsdag 22 januari 2009

Liten Paus!

Jag har tagit en liten paus. trodde jag skulle få mer tid att skriva nu när jag fick en egen dator men det har gått trögt. Matte har haft mycket att stå i på jobbet, Husse har varit mycket på jobbet han med och då händer det ju inte så mycket här hemma. Visst nu skojar jag lite. Matte hade ju en ledig dag förra veckan. Gissa om hon jobbade, kände mig mest i vägen hela tiden. Först möblerade hon om hela vardagsrummet och städade bort gammalt juldamm. JAG SKA TIPSA HENNE OM ATT DET ÄR DAGS ATT DAMMSUGA VARENDA BOK, DÄR FINNS DET GOTT OM DAMM KVAR. Sen åkte hon i väg med bilen, efter ett tag kom hon hem med 3 jätte tunga paket. Hon tog ut alla brädbitarna ur paketen och började skruva. Dum som hon är och så tror hon ju att hon kan allting utan att läsa ritningarna, så hon fick ju skruva i sär allt när hon nästan var klar, bara för att hon satt 3 bitar fel. HIHIHIHIHI! I alla fall lyckades hon fixa nästan allt innan Husse kom hem! Han fick en liten chock, men han är så nöjd med resultatet och jag och Matte med. Nu sitter de ännu mer i vardagsrummet än förut. Det gillar jag, jag tycker om när de är tillsammans med mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahaha!
cat