måndag 2 februari 2009

Trött, trött, trött


Jag har inte mått bra en tid, antingen börjar jag bli gammal eller så har jag haft influensa. Det är ju svårt både för mig och Matte, men hon matar mig med äggula, goda köttbitar m.m. I går fick jag vitaminpiller.

Matte härjar här hemma hela tiden, hon och min bror var på Ikea och handlade möbler till honom, då köpte hon en massa skåp som hon satte upp i badrummet. Det var bra gjort! Nu är det ännu varmare på golvet i badrummet, när allt som stod på golvet är borta. Nu kan jag ligga precis var jag vill på värmeslingorna.( ja naturligtvis ligger jag i vägen, Husse och Matte behöver väl inte duscha, borsta tänderna, sminka sig och tvätta när jag sover sover som bäst) Jag funderar på när de ska köpa dörrar..... det ser lite dumt ut just nu när man ser alla handdukar , toarullar m.m.

I dag har hon varit på jobbet och Husse har suttit i sin stol och sovit halva dagen. Jag gillar när vi är lika slöa båda två!

3 kommentarer:

Cate sa...

Halloj!
Mamma titta här fanns fina fröer:
http://www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view?product_id=1116&category_id=1923

Anonym sa...

Mår hon bättre nu stackars katten förresten???

Anonym sa...

från catrin