onsdag 25 februari 2009

Utelåst


Usch vad jag frusit i dag. Husse och Matte har ju varit på jobbet, jag är ju fortfarande lite svag och har svårt att få upp luckan med min nyckel. I går var ju Husse och Matte hemma och hjälpte mig in när jag varit ute och solat. I dag tyckte jag att jag skulle gå ut en sväng och sen kommer jag inte in.... fasa vad ska jag göra nu? Som tur är står Husses gamla stol på altanen och i den ligger min dyna. Det var bara att hoppa upp i stolen och lägga sig till rätta.

Husse släppte in mig när han kom hem, han sprang runt och ropade och letade ,när han inte hittade mig blev han orolig. Men till slut tittade han ut på altanen och där låg jag och sov djupt. Det var för all del rätt skönt med en massa frisk luft.

1 kommentar:

Anonym sa...

lilla söta olga då!!
Hoppas makrillen gör susen.