tisdag 10 februari 2009

Solen tittade fram....

I morse tittade solen fram en liten stund, den lyste så fint in i köket. Husse blev väldigt glad. Själv känner jag mig rätt pigg, även om jag skojade lite med Matte i morse. Hon fick öppna dörren till mig när jag låtsades som om jag inte klarade av att komma in genom kattluckan.
I går kväll fick jag massor av Healing av Matte, jag kände hur det strömmade genom hela kroppen, hon behövde inte ens hålla handen på mig, det räckte med att den var en bit ifrån. Vi hade även tävling vem som kunde komma till sängen snabbast, jag vann , jag vann, trots att jag inte tog min genväg. Hon försöker även bara ge mig mat som det inte är socker i. Vaför är det socker i kattmaten. Nu får jag bara makrill i tomatsås och köttbitar. Lite special torrfoder för gamla katter, utan socker, men det är visst rätt mycket vetemjöl och majs m.m.i. Det gillar ju inte Matte förstås.

Inga kommentarer: