söndag 1 mars 2009

Matte är arg!

I dag har Matte skällt ut mig. Visserligen har hon rätt men hon kan väl fatta att jag är gammal och gaggig! Eftersom det är kallt och en massa äcklig snö ute ville hon vara snäll och fixade kattlådan inne till mig. Tyvärr är inte kattsanden mjuk och skön som sanden utomhus. Det sticker i tassarna så jag kommer inte in i kattlådan utan jag kissar utanför. Matte vill inte ha kisset på golvet. Nu har Matte slängt ut lådan på altanen....

I går satt vi och tittade på Melodifestivalen, rätt låtar gick vidare i går. Vi hejar på Malena Ernman även i fortsättningen.
I kväll har de varit borta, först hos sina basket vänner, sen på basket. Baltiska ligan och Dolphins vann med 19 poäng! Det var en rolig match säger Matte. Nu ska de boka biljetter till slutspelet...

Inga kommentarer: