tisdag 2 september 2008

Nu har jag fått skäll!



Det är inte så allvarligt men jag har ju mest legat på altansoffan och vilat hela dagarna. Vad ska jag hitta på när Husse och Matte bara jobbar hela tiden. Ibland tar jag ju en promenad lite hit och dit och tittar på alla djur som finns runt omkring. En död liten orm av någon sort, det var väl någon som kört på den! Sen var det en vinbärssnäcka som var ute och kröp på E 22:an den var ju tokig, man blir ju mos på ett litet kick! Vad jag gjorde där....tyst säg inget till Matte då får jag skäll på riktigt.

För några dar sedan kom Matte hem med ett konstigt skåp som de satte upp på altanen, det var ju ganska fint , jag undrar vad det ska vara till. Får väl se om de stoppar i något i skåpet så småningom. Skåpet har Mattes gäster på Jobbet gjort efter en beskrivning i en tidning Matte hittat någonstans.

Inga kommentarer: