tisdag 9 juni 2009

Oj vad körigt!


Nu har de haft det riktigt körigt, Matte och min syster Spunken och alla andra som skulle hjälpa henne! Spunken har gift sig! Det var mycket som skulle fixas de sista dagarna. Då var det rätt skönt att sitta här på min molntapp och bara titta på. Jag hade nog känt mig lite i vägen. Tråkigt nog blev det lite kallt, men det ösregnade i alla fall inte, jag gjorde vad jag kunde för att hålla regnet borta! Maten såg så god ut, Matte säger att det var alldeles utsökt, räkor i förrätten och en regäl köttbit till varmrätt, det var väl desserten då somvar alldeles för söt för min smak men Husse och Matte stoppade i sig. Ja brudnäbbarna med de tyckte det var så gott så det gick i 2 var! Nu vankas det snart semester och jag ska se till att det blir lite fart på Matte, hon får sätta i gång och uppdatera lite oftare! Det händer ju egentligen massor runt henne. Det ser jag ju och jag hör ju hur hon tänker. Varje gång hon går förbi min grav slås hon över hur stor löjtnantshjärtat blivit, den bara växer och växer, snart slår den ut och då får hon ta ett kort.

Inga kommentarer: