lördag 6 december 2008

Grått-igen!

Ni har väl läst det förut. Det är grått och fuktigt och trist, inte vill jag gå ut när det är så heller, då är det faktiskt bättre när det är fruset , jag blir ju inte smutsig om tassarna då. Det är så geggigt ute, och jag är ju rätt orolig för att jag ska smutsa ner Husse och Mattes nya soffa som är vit.

Husse och Matte är lediga i dag, undrar om vi ska göra något kul? De har ju inte klätt bockarna Bruce ännu! De står ju här utanför alla 3 och väntar på att få ljus i granpälsen. Förra året var ju inte lillbocken född, då var de bara 2, alltså får de åka och köpa lite mera ljusslingor tror jag. Undrar om de kan köpa något gott till mig, är rätt less på kattmat. En fisk kan man få det? Annars kan jag ta lite rått kött. Nej inte råttkött utan rått kött, helst nötkött!

Inga kommentarer: